Ecuador - Reisverslagen van Jente Terlouw - WaarBenJij.nu Ecuador - Reisverslagen van Jente Terlouw - WaarBenJij.nu

Ecuador

Stagelopen in Quito.

Bij aankomst in Ecuador zal ik opgevangen worden door mijn bemiddelaar, die ook mijn stagebegeleider is. De eerste 2 weken zal ik spaanse les gaan volgen en daarna begint mijn stage.

Ik zal stage gaan lopen in een autismecentrum, waar er kinderen/jongeren met een diagnose ASS(autisme spectrum stoornis) zijn. Deze zal ik door middel van dagactiviteiten begeleiden en uiteindelijk ook ze naar het regulier onderwijs begeleiden.

De 3a4 weken ga ik door Ecuador reizen en mijn vrije weekenden natuurlijk ook!

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2014

Laatste verslag vanuit Nederland

20 Juni 2014

kort verslag van aeropuerto mariscal sucre Quito

14 Juni 2014

HUP HOLLAND HUP & STAGE GEHAALD!!

19 Mei 2014

4 weken stage, 4 weken reizen!

22 April 2014

AMA LA VIDA - ECUADOR!
Jente

Actief sinds 15 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7098

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 13 Juli 2014

Ecuador

Landen bezocht: