kort verslag van aeropuerto mariscal sucre Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jente Terlouw - WaarBenJij.nu kort verslag van aeropuerto mariscal sucre Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jente Terlouw - WaarBenJij.nu

kort verslag van aeropuerto mariscal sucre Quito

Door: Jente

Blijf op de hoogte en volg Jente

20 Juni 2014 | Ecuador, Quito

Hoihoi allemaal,
Een korte update omdat ik tijd heb wegens vertraging richting Cuzco, Peru. Afgelopen dagen had ik graag ik in Cuenca gezeten, maar na mijn laatste reisverslagupdate ben ik goed ziek geweest. Met een bijzonder bezoek aan het ziekenhuis ben ik erachter wat het was. Zondagochtend werd ik wederom wakker met enorme pijn, dit was dag nummer twee en ik vond het nu wel genoeg geweest met de pijn. Naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis gegaan wat overigens ook een gratis(door de overheid gefinancierd) ziekenhuis is. In een wachtkamer waar ondertussen de wedstrijd van Ecuador werd uitgezonden, mensen overlijdensberichten horen heb ik 2 uur gewacht. Toen mocht ik door naar de volgende kamer. Hier moest Sara(vriendin die mee was) direct met doktersbriefje naar de apotheek om voor mij spullen te halen. Kreeg meteen een spuit tegen de pijn en moest naar t lab. Uur later kreeg ik de uitslag en bleek een hevige darminfectie te hebben. Nu 4dagen later en 6 pillen per dag verder voel ik me op en top en zit ik te wachten op mijn vlucht naar Guayaquil, daarna door naar lima en vervolgens door naar Cuzco, binnen 12 uur hoop ik, zonder meer vertraging, in Cuzco te zijn en dan lekker daar te gaan genieten!!

Owja...mama is begonnen met aftellen & ja ik wil best wel naar huis....maar de beste oplossing lijkt mij als we nederland wat meer met ecuador combineren. Dan hoeven jullie mij niet te missen(ik jullie ook natuurlijk niet) &hoef ik Ecuador niet te missen en kunnen jullie ervaren hoe het is!!

Kusjes en tot het volgende verslag!

  • 20 Juni 2014 - 06:05

    Linda Hofmans:

    He Jente

    Geniet van je tijd in Peru! Ik denk dat je terug kunt kijken op een super tijd in Ecuador waar je jezelf super staande hebt weten te houden!

  • 25 Juni 2014 - 11:40

    Jonna En Richard Vissekom:

    Hey Jente,

    Richard (van de vissekom) en ik hebben net je verhaaltje gelezen! We hopen dat je nog erg geniet van de tijd daar. Voor ons beide komt nu het einde in zicht, ik hoef nog maar 1,5 week te werken voor mijn verlof.
    4 juli heb ik een afscheidsfeestje maar we zien dat je pas de 13e terug bent, jammer.

    Enjoy!!!! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Actief sinds 15 Sept. 2013
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 7087

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 13 Juli 2014

Ecuador

Landen bezocht: