laptop is kapot... - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jente Terlouw - WaarBenJij.nu laptop is kapot... - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jente Terlouw - WaarBenJij.nu

laptop is kapot...

Door: Jente

Blijf op de hoogte en volg Jente

08 Maart 2014 | Ecuador, Quito

Hoi lieve vrienden en familie!

Korte update, het gaat goed met mij. Helaas is mn laptop kapot, dit schrijf ik nu ook via mn telefoon wat behoorlijk irritant is. Mijn laptop is nu in een winkel waar ze opzoek gaan naar het probleem. Ze bellen mij maandag met hopelijk nieuws dat het niet te veel zal kosten. Anders ben ik genoodzaakt om een nieuwe te kopen. Bij deze beloof ik jullie wanneer ik weer een laptop heb, een uitgebreid verslag! Maar de eerste prioriteit is...mn deadlines van school....
Jullie kunnen mij mailen/facebook/bellen/appen. Skype kan helaas niet!

Liefs en fijn weekend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Actief sinds 15 Sept. 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 7079

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 13 Juli 2014

Ecuador

Landen bezocht: