Nog 8 dagen tot vertrek!! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Jente Terlouw - WaarBenJij.nu Nog 8 dagen tot vertrek!! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Jente Terlouw - WaarBenJij.nu

Nog 8 dagen tot vertrek!!

Door: Jente

Blijf op de hoogte en volg Jente

07 Januari 2014 | Nederland, Gorinchem

Hola amigos(whoehoee 2 hele woorden spaans),

Volgende week woensdag 15 januari gaat eindelijk mijn langgeplande reis plaatsvinden. Ik ben nu nog wel druk bezig met de laatste loodjes op school, maar vanaf vrijdagmiddag 16.30 mag ik dan ff school achter me laten en gaan genieten van afscheid nemen en tassen inpakken.

Ik wil gaan proberen om regelmatig mijn reisblog bij te houden, met regelmatig bedoel ik...eens per 2 weken. Misschien wel vaker, misschien wel minder. Verder ben ik bereikbaar:
per mail: jente.t93@hotmail.com
skype: jente.terlouw (hotmail staat hier ook aangelinkt)
En via facebook.
Foto's etcetera wil ik of hier plaatsen of via picasa webalbums!

Ik zal waarschijnlijk wel kunnen whatsappen in Ecuador op mn huidige nummer, maar om de kosten te beperken wil ik zoveel mogelijk alles doen via het internet.

Nu eens even over mijn reis...
Ik vlieg volgende week woensdag 15 januari vanaf Schiphol Amsterdam om 10.00 uur naar Houston Texas. Daar heb ik 3 uurtjes voor de overstap naar Quito. Dan kom ik 15 januari 23:59 lokale tijd aan. Het is 6 uur vroeger in Quito. Ik zal worden opgehaald door mijn bemiddelaar/ stagebegeleider en die zal mij naar mijn hostel brengen(ik verblijf/woon in een hostel) Dan zal ik eerst 2 weken spaanse les volgen en wennen aan hoogteverschil. En dan zal ik starten met stage!

Ik hoop zo genoeg en niet te veel verteld te hebben.
Ik verwacht dat ik over 2,5 weekweer een mooi verhaal kan vertellen!

Hasta la vista,
Jente

  • 08 Januari 2014 - 16:54

    Corrie:

    goed gedaan meisje. ik wens je echt het beste en hoop dat je reis aan je verwachtingen zal voldoen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 Januari 2014 - 08:46

    Jonna:

    Whaaaaaa het gaat beginnen!!! Spannend!!!
    Geniet ervan en fijne reis! X Jonna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Actief sinds 15 Sept. 2013
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 7092

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 13 Juli 2014

Ecuador

Landen bezocht: